Huzuru bir lokma ve sevgilide bulmak…

Hayat akıp giderken kaçırdığımız bir sürü şey olduğunu başka yazılarımda da söylemişimdir… kafam güzel bir miktar itiraf edeyim, tekrarlardan sakınmayacağım kendimi dolayısıyla… okur ne düşünür derdiyle değil, ne yazmak isterim kafasıyla dökeyim içimi dışımı ki ben de samimi hissedeyim, okuyucu da (yani sen!), ne biliyim işte anlamaya çalışsın ne oluyor diye…

2013-10-07 15.40.08Anlamak dedim de aklıma geldi, ne zor lan! anladım diyoruz birçok anlatılana, okunana, söylenene, dinlenene ama aslında gerçekten anlıyor muyuz bilemedim… öyle söylüyoruz, belki de anladım değil de anladığımı düşünüyorum ya da anladığımı sanıyorum filan dememiz lazım… o ne lan? anladım… tabi anlamak o kadar kolay zaten aq!

Neyse dur o derin mevzu kafayı yormiyim öyle şeylerle… nitekim dinlencedeyiz, azcık kafamızı dinlendiricez, bedenimize rahat vericez ki şu günler biraz daha hayatın tadını çıkaralım… demişken aklıma geldi, ulan bissürü şey yapıyoruz şu hayatta ve ne kadar azı kendimiz ve hayatın tadını çıkarmak için…  çalışıyor musun? öğrenci misin? gündelik olarak yaptığın şeylere bir bak… hee okur sana diyorum! bi bak bakalım ne var gündelik yaşamının içerisinde… öğrenciysen derse git dersten gel, sosyalleş, iç, sıç, zıbar, üşü, parasız kal, parayı zevke eğlenceye harca yine parasız kal (yarglamıyorum, durum bu…), sevgili edin, seviş, sevişeme üzül, özgüven sarsıntısı yaşa, ders notu bul, bulama, sınava gir, kötü not al, iyi not al… budur yani! ya çalışıyorsan? sabah kalk işe git, çalış çalış, çık bi bira iç, arkadaşlarınla görüş, görüşeme, sevgilinle takıl, takılama, sinemaya git, gideme, eve git bi viski iç rahatla, televizyona bak dekoltesinden kovulan kadın sunucuyu gör sinirlen, kapat televizyonu, play station’ı aç pes 2014 oyna, bu ne biçim oyun lan de kapat, yat uyu, sabah kalk işe git…

Şimdi kendime de sana da (okur sana sesleniyorum burda ciddiye al!) soruyorum “NE ZAMAN YAŞIYORUZ LAN!?” bu biraz sert bir soruş ve söyleyiş… soruş ve söyleyiş dedim çünkü soruya bir cevap olmayada bilir, yani aslında soru soruyorum ama cevabını da azcık yargılıyorum bilesin… yaşamayı nasıl tanımlıyoruz diyorum en nihayetinde… nasıl yani!? sen bul… buraya kadar anlamlı bir metin olmadıysa devamını okuma 😉 kızmam, alınmam gücenmem, sevinmem, mutlu olmam bilesin!

Neyse yoğun bir iş döneminden sonra çamlıhemşine geldik sevgiliyle… Moyy’da kalıyoruz (http://moyyminiotel.com), hayat boyu bir kez gelinmeli bir mekan buarada… fiziksel ve zihinsel olarak çok yorulmuşum, gerim gerim her yanım bi hoş… neyse geldik, yerleştik odaya, bi banyo yaptık ama enfes yumuşak bir su, mükemmel bir sabun, gevşedik… aşağı indik, möhteşem bir ortam var, fırtına deresi dibimizde, lobi gibi restauran gibi bir yer var, balkonu var dereye bakan… çoğaçız… hemen yemekler geldi mekanda… aman jesus! o ne biçim yemekler öyle… her bir lokmasında kendimden geçiyorum… arada bir yemekten kafamı kaldırıp sevgiliye bakıyorum, inanılmaz bir güzellik… durdum! DURDUM! DuRdUm! dUrDuM! (şşş okuyucu burda bir es var… durma eylemini biraz düşünmen gerek ;))

2013-10-07 16.43.27Durdum lan baya! zaman durdu, mekan durdu, etrafımda algım dahiline olan her şeyi anlamlandırma sürecim durdu! zamansız, mekansız, insansız bir yerdeyim sanki… sadece mükemmel bir yemeğin bir lokması ve sevgili var…

İşte huzuru orda buldum… hayatı yaşamak dediğim şeyin anlamını orada gördüm…

Neysem… demem o ki, anlamlandırmak için hayatı… durun! bir dakika, bir saniye… bir an için bile olsa durun… hissettiğiniz ama gerçekten hissettiğinizi sandığınız filan değil… gerçekten bütün iliklerinizde fiziksel gerçeklerden soyutlandığınız ve hissettiğiniz ne ise ona odaklanın… hayat orda biladerler 😉 ben buldum…

Huzur bir lokma ve sevgilide benim için…

Ya sen okur?

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Blog at WordPress.com.

Up ↑

%d bloggers like this: