Ayakkabı bağcığı ne bağlar?!

Karmaşık lan bu bağcık mevzu! Çözemedim henüz… zilyon türlü ayakkabı bağcığı bağlama yöntemi var. Yok çaprazlama, yok boydan bi sefer, yok düz, yok kelebek… yani bağlama yöntemleri ayrı, ayakkabının deliklerinden geçirme yöntemleri ayrı… buarada bağcık kelimesi de ne garip bi kelimedir haa; bağcık…

Ben ayakkabılarımı (bot değilse eğer) bir kere bağlıyorum genelde; aldığım zaman… sonra bir daha hiç çözmüyorum, tekrar bağlamak sıkıntılı oluyor çünkü. Annem spor ayakkabılarımı çamaşır makinesine atmak suretiyle temizlediği için bazen de temizlik sonrası bağlıyorum ama işkence!!! Neden böyle yaptığımı ayakkabı bağcığı üzerine düşünürken keşfettim… lan çok mu vaktin var da böyle bişey düşünüyosun demeyin sakın zira düşünmeden duramıyorum napayım… ne vaktim bol olduğundan ne de düşünecek başka bişey bulamadığımdan, aklımdalar işte napayım…

Öhöm neyse mevzuya dönelim. Ayakkabılarımı neden bir kere bağladığımı düşünürken kafam açıldı biraz ve ayakkabı bağlama mevzunun benim için ne garip bi mevzu olduğunu düşündüm. Aslında ne kadar bilinmeyen varsa hayatıma dair o ayakkabının bağcığında gizli sanki ve o yüzden çözmüyorum o bağcığı. Çözünce sanki içimdekiler açığa çıkacakmış gibi… neysem o an bir kez daha anladım ki birinin benim bağcığımı görmesi ve çözmesi ne kadar zor…

Dipnot: Okuyucu! Bu yazıyı okumasaydın keşke… =)

 

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

