Ufaktan…

Geçen gece yatıyorum, aniden uyandım! uyanış ama hani çok rahatsız eden bişey vardır da uyanmamak için artık son raddeyi beklersin… artık öyle rahatsız edici bir hal alması lazımdır ki müdahale edesin… biryerlerden gelen bir ses olabilir, yatakta oranıza buranıza batan bişey olabilir vs vs… benimkisi t-shirt’ümden çıkıp boynuma değen bir ipti… attım elimi çekmeye çalıştım cıks… olmadı, uyku semesi ipi de kavrayamıyorum ki arkadaş! sinirlendim, önce uyku semesi halimin fiziksel güçsüzlüğüne, zira bedenime beynim laf geçiremeyince asabileşirim, sonra da o ipi nasıl orda öylece bırakırım yatmadan önce diye ufak bir flash-back yaşadım ona sinirlendim (flash-back kısmı pek komikti çünkü bir an ipi ilk keşfettiğimdeki tepkim aklıma geldi “salla yaa dursun, her ipi kesceksek ooooo”)…

Neyse oraya dönüyorum, buraya dönüyorum tutmaya çalışıyorum filan olmadı… oflaya poflaya bi doğruldum yatakta kiiiiiii birden hemen komidindeki makası farkettim, orada öylece duruyor… bana bakıyor! bütün bu olaylardaki kendimi özne yapışım ve rahatsız oluşumun sebepleri ile ilgili ne ipe ne t-shirt’e ama kendime kızışım için bir ödül sanki! neyse çok afili bi havaya da büründürmeyelim mevzuyu sonuçta ip ve makas kendileri… =)

Aldım makası ipi kestim hala ellerim bi güçsüz, uykum kaçmamış halde bi mutlu oldum… evet yaf o anki hissiyatım mutluluk… bundan da mutlu olunur mu? evet oldum yahu… böyle küçük şeylerden de mutlu oluyorum… çok güzel ve önemli bir uykuyu bölmedim, iç muhasebeye gittim, öztaktirimi de değerlendirdim gibi birsürü aşama yaşadım ve mutlu oldum…

O gecenin gününde ise birkaç ufak tefek şey daha oldu beni mutlu eden… onların çok detayına girmeyeceğim efem…

Demem odur ki ufak tefek şeyler de yüklediğiniz anlamla ve değerlendirmenizle orantılı olarak çok büyük mutluluklar getirebiliyor… Pantolonun cebinde unuttuğunuz ve çok parasız bir anınızda hatırladığınız ya da bulduğunuz 10 TL, bittiğini düşündüğünüz ama bitmemiş olan nutella, kaybettiğinizi sandığınız favori kaleminizin kanepe altından çıkması, çok önceden yaptığınız birşeyin günler haftalar aylar sonra işinize yaraması, çok beğenerek izlediğiniz dizinin yeni bölümünün başlıyor olması gibi gibi gibi…

Kendi kendimize sağladığımız bunun gibi birtakım ufak şeylerin mutluluğu olduğu gibi bir yandan da bazı insanların bizde yarattığı mutluluklar var ki bazıları paha biçilmez… Çok yok onlardan kurduğumuz ilişkilerin niteliğine göreler çünkü… nitelik derken neyi mi kastediyorum? çüş! o burda bukadarcık bi yazıda anlatılmaz, olmadı bi yazı dizisi yaparım bundan…

Hayatımızdaki bazı insanlara neye ihtiyacımız olduğunu söylemeyiz, ilgiye ihtiyacımız olduğunu da söylemeyiz, bazen ne olduğunu bile anlatmayız ama onlar birşey yaparlar ki o an bulunduğumuz durumda bizim için yapılabilecek en değerli, en güzel, en anlamlı, en mutlu edici şey odur… İşte bu ufak tefek mutlulukları yaşadığım gecenin gününde de biri benim için öyle birşey yaptı ki en anlamlı, en mutlu edici, en güzel, en değerli olan oydu o an için… ne de güzel geldin hayatıma diye düşündüm ve hissettim… çok içten hem de…

Tabiki kim olduğunu ve ne için ne yaptığını söylemiycem… öğrenen ol okur! çok kişisel şeyleri merak eden olma!!! haddini bil…

Neyse en nihayetinde çok düşünüp karar verdim, elimizde birbirimizi mutlu edebilecek bu kadar çok şey varken, ne diye üzülüp sıkıntıya giriyoruz ki? o kadar malzeme varken mutlu ve keyifli olmak için, ne diyedir ki vücudumuzda barındırdığımız istenmeyen duygular??? ne içindir? niyedir?

Mutluyum…

Dipnot: Teşekkür etmek için yazmadım yazıyı, yazmak istediğim için yazdım ama yazdıktan sonra bir teşekkür anlamı taşımasını istedim… ne güzel geldin hayatıma… (okur! herşeyi sahiplenme! 1 kişiye bu :))

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

