Samimiyet – Episode 2

“Sürüncemede ilişkiler” diyesim geldi bazı ilişkilerime. sonra dedim ki yahu sürüncemeyi biraz arada kalmışlık hali olarak kullanıyorum ama nedir acep bu lafın esas manası. TDK’ya sordum. Sürünceme şuymuş:

Bir işin sonuçlanıncaya kadar boş yere uğradığı gecikmelerin tümü

Sonra aslında anlatmak istediğim şeyle ilgili benim düşündüğüm arada kalmışlık halinden daha iyi karşıladığını düşündüm bu anlamının…

İlişkilerin bir kısmını aslında birbirimiz nereye koyduğumuzu bilmeden, belki bilerek ama bunu netleştirmeden kuruyoruz. Kolpacıyız aslında bundan dolayı bir hayli miktar. Bu coğrafyada duyguları ifade etmek zor biliyorum, başka bir yazıda bundan da bahsedeyim ama bir başka şey daha var bu coğrafyada yaşayan insanlar için zor olan, o da istediğini ifade etmek…

İstediğimiz şeyleri rahat rahat ifade edemiyoruz yahu! Şu cümleler tanıdık geliyordur mutlak hepimize:

  • “Canım dondurma çekmişti ama sorun değil sen kola içmek istiyosan öyle yapalım”
  • “Bikaç arkadaşım var ama gelebilirsin tabiki müsaitim”
  • “Sorun değil benim için ya, ben giderim burdan eve”

Gibi bigi birsürü cümleyi aslında istediğimiz veya istemediğimiz birsürü şeyi ifade edemediğimizden kuruyoruz. Biraz kibarız, kibar olmakta sıkıntı yok, ama istediğimiz/istemediğimiz şeyleri ifade etmenin kabalık olacağını düşünmemiz de pek garip…

Hal böyleyken efendim ilişkilerde de iş niyete gelince mallıyoruz bunlardan dolayı. Arkadaşlarınızla dışarı çıkarsınız, bir arkadaşınızın sizi yeni tanıştırdığı bir hatun kişi veya er kişiden hoşlanırsınız hemencecik, başlarsınız muhabbete, sonra? iki senaryo var, birincisi gerçekten hoş sohbet olduğunun farkına varıp ilerletirsiniz, muhabbetten keyif alırsınız. ikinci senaryo ise muhabbeti bayıktır ama yani hoş da bi insandır karşınızdaki bişeyler olsun istersiniz. Ama o bişey olana kadar sıkıcı birsürü süreç sizi beklemektedir.

 

Yani aslında yaşadığınız süreç aslında birşey olmamış ama olması yolunda bir süreçtir yaşanması gereken…

Ne olduğunu tanımlayıp ortaya koyabildiğimiz ilişkilerde keyif alıyoruz yahu! çok net… bir yere götürme, bir şeye vardırma gibi bir kaygımız olan ilişkiler işte sürüncemede ilişkiler olup hayatımızda büyük bir yer kaplayıp aslında hiçbir halta da yaramıyorlar…

TDK’nın dediği gibi efendim; sonuçlanıncaya kadar BOŞ yere uğradığı GECİKMELERİN tümü aslında bizi samimiyetsiz kolpacı biri yapıyor.

Lan şimdi bunu dedi ama ne demek istedi acaba? ya buluşsak bi yere varır mı bu iş? napsam ne desem de biraz daha yaklaştırsam kendime? eve davet etsem de gelse! gibi cümlelerin hepsi aslında bu boş yere uğranan gecikmelerin tümüne girmekte efendim.

Aksi de işe yaramıyor, deneyenleriniz vardır mutlaka. Bu kolpacılığa biraz fazla alışmış olsak gerek ki ne ise düşündükleriniz, hissettikleriniz, istedikleriniz söyleyince de hemen sınıflandırılıveriliyorsunuz: niyeti bozuklar sınıfı, ama ben seni arkadaşım olarak düşündüm hep grubu, it herif/gerizekalı hatun yazıldı hemen topluluğu… kiiii bu gruplara girdiyseniz zıçış… hemen tepkinizi alırsınız sonra biriki kişi arasında da konuştu mu tamaaaammm bittiniz… neden? kolpacı ve samimiyetsiz olmadığınız için…

teşekkürler bu coğrafyada yaşayan, insanları etiketlemek konusunda ihtisas yapmış insanlar… sağolun, sayenizde 10 numero yaşıyoruz…

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

