İlginç bi yolculuk…

Ankara’dan İstanbul’a dönüyorum, her zamanki gibi önceden bilet almak adetim değil, ankara-istanbul arası nasılolsa bilet bulurum kafası gittim aşti’ye… Vıyyykkk bi de ne göreyim, ertesi günün akşamına kadar hiçbiyerde yer yok, hiçbiyer dediğim yerlere sarıkız turizm, saçma seyahat filan da dahil…

Bi baktım simsar çakallardan biri “issanbul issanbul issanbul hadi gidiyo!!” diye çığrınmakta, ufaktan yanaştım tabi sordum ne iş… 30 kişilik bi araç ayarlamışlar ona insan topluolar ortalıktan… güven olurdu olmazdı derken baydım 30 lirayı az buçuk başıma gelecekleri tahmin ederekten.

Aştinin dışına karşıya biyere götürdüler bizi ki çogacayip! neyse araç geldiydi çantaları bagaja attıydık filan derken gerçekten köy otobüsü kıvamında küçük bir otobüsümsü ile (yok yok en doğru tabir dolmuş sanırım) yola çıktık.

Yola çıktık ama ekipte yok yok; herşeyden şikayet eden teyze, hiçbişey beğenmeyen ve sürekli bıtlayan nifakçı abi, herşeyin en doğrusunu bilen almancı abi, sessiz görev insanı bi abla, gereksiz esprilerle orta yaş üstü grubunda kıkırtılar yaratan amca, cemaatçi abi vs vs vs… otobüsün içinde kek börek kokuları, gülsuyu, fıs fıs limon kolonya, hacı kokusu…

Yola çıktık yavaştan bütün bahsettiğim karakterler onlara sonradan bu sıfatlamamı yaptıracak hareketlere başladılar ufaktan derken kaptan efsane şarkıyı açtı… sonradan youtube’dan buldum şarkıyı ki evlere şenlik, ahanda burda:

Evet evet, “sevdiğim kız bana abi deyince” şarkısı… offf bi tane daha var ki onu da çok yoğun araştırmalar sonucu buldum, teksaslı özcan söylüyor şarkıyı =) ahanda burda:

Bayram dönüşü trafik leş, ankaradan istanbula 8 saatte geldim, 8 saat boyunca aklımda kalanlar yukarıda yazdıklarım ve aşağıdaki replikler oldu efem:

” Ustaaaa yemekler senden heralde! ahahaha”

“ayyy niye burda durduk şimdi, nolucakmış ki!!!”

“bunların hatırladığı kadar benim unuttuğum var yeğen, ben almanyadayken…”

“napsak bi mola versek mi? verelim… 15 yok yok 30 dakika iyi mi” (mola süresine otobüsteki insanlarla birlikte karar verirken)

“muavin yoksa sen artık muavin olacaksın yeğen, muhhh hohhh hahhh”

“eee moladan nası geri çağıracaz şimdi, bi anons yaptıralım.. hohhh haaa”

“bana pendikten geçio dediler ben öyle aldım bileti yoksa almazdım abi vallaa girmezsen olmaz oraya hani”

3 thoughts on “İlginç bi yolculuk…

Add yours

  1. Zat-ı alinize müstahaktır bu yolculuk efenim! Katiyyen söz dinlemeyerek çıkmış olduğunuz bu seyahatin daha sıhhatli geçmesini beklemeniz oldukça manasızdır kuzum! =)

  2. güzel olduğunuz kadar küstahsınız da kuzum! münakaşaya girmiyciym sizinle =)
    kezban 🙂 puahahahah

  3. Elbette ki münakaşaya girmiyciiz! Lakin beybabanızın bu seyahatinizden haberi olursa, yaşanacakları zihnimde tezahür bile edemiyorum =)))

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

