Samimiyet – Episode 1

Samimiyeti yakınlık olarak algılayan bu coğrafyada yaşayan insanlara bi çift lafım var şimdi bikaç farklı yazıda bu bi çift lafı edeceğim efendim…

geçenlerde 2002’de üniversite hayatına başladığım zaman tanıştığım ve 2010’da mezun olana kadar hiiiiiiiiçççç yakın ilişki kurmadığım bir tanıdığım mesaj gönderdi ve mesaj şu şekildeydi: “oooooooo Alper naber kardeşim nasılsın?” cevabım elbette genel olarak hayatımda ne yaptığıma dair kısa ve net bir açıklama oldu “iyidir, istanbula taşındım bıdı bıdı…” sonraki mesaj: “aaaaaaa abi istanbula taşınıyosun hiç haber vermiosun, aradığın filan da yok çok ayıp yahu!!!”

şimdi bre bilader istanbula taşınmam konusunda bilgi sahibi değilsen demek ki o kadar yakın değiliz… hatta hiç oraya kadar gitmeden ülen ne kadar muhabbetimiz vardı ki 8 senelik üniversite hayatımızda ki şu anki seni arayıp sormamam konusunda bana hesap soruyosun??? niye sitem ediyosun yahu? hayatımda kapladığın hacim nedir ki?

ola ki belki de üniversitede kurduğumuz uzak ilişkiden sonra beni tekrar biyerlerden hatırlayıp da “bi hal hatır sorayım” moduna girmiş olabilir, pek böğelek!!! hiç sorun değil, yepyeni bir yakınlık oluşturmaya çalışıyor da olabilir, pek böğelek!!! hiç sorun değil… o zaman neden böyle söylemiosun be biladeeerrrr!!! dersin ki “yahu üniversitedeyken pek muhabbetimiz olmadı ama bi buluşalım muhabbet edelim ister misin?”… samimiyet denilen şey böyle bişey sanki…

hayatınızda yok mu yahu hayatınızda zerre kadar yer etmeyen insanların size fazladan fazladan yakın davranmya çalışması, garip gurup bazı insanların sizden hiiiiçççç isteyemeyecekleri şeyleri sanki çok yakınmışsınız gibi istemesi filan???

bence çoook garip yahu!!! bir ilişkide yakınlık denilen şey başka türlü oluşur yahu!!! samimiyet düz olmaktır…

gerçekten yakın olmak istiyorsan bir insanla o ilişkiye özen göstermelisin!!! ep2 yazım bununla ilgili olujak efem… burda bitiriyorum bu yazıyı…

Not: Bu yazıda mevzu bahis olan kişiye bu durumu ayyyynen ilettim efendim!!! dedim ki yalan bi yakınlık oluşturmaya çalışma, çok sahte tavırlar bunlar, muhabbet etmek takılmak istiyosan olur buluşalım bakalım nasıl bi ilişki geliştirebileceğiz dedim ve hayatımdan gitti o da… bence samimi ama onca kırıcı konuşuyomuşum…

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

