Lise yıllarından gelen ve değişmeyen…

geçenlerde memlekete gittim bayram dolayısıyla… eski odam şu anki oturma odasında koltuğun altı tamamen benim eskiden kalma eşyalarımla dolu, bu eşyalar arasında başka birşey ararken lise sondaki yıllığımı buldum…

yıllığı açıklamak gerekebilir, hemen açıklayayım küçük bir şehrin anadolu lisesi olmasından mütevellit bizim öyle mezuniyet balosu, mezuniyet yıllığı filan gibi triplerimiz yoktu, neysem biz de bir ajanda gibi bişeye birbirimize yazı yazıyoduk…

neysem bu yıllığı buldum ben de, şekerbank ajandasıymış kendisi, ona yazdırmıştım insanlara… şöyle bi bakayım dedim neler varmış neler yazılmış diye bi baktım tanıdık konular var… yani şu andaki arkadaşlarıma öyle bi yıllık yazdırsam benzer şeyler yazabilirler 🙂
şöyle şeyler vardı “sınıfımızın enerjisi hiç bitmeyen neşe dolu insanı, hep böyle gül emi!!!”… done!!! yapıldı canım… yıllardır öyleyim… ya da “insanların morali bozukken yaptığın şakalar komiklikler pek güzeldi, hep moralimizi düzeltti, hep böyle kalman dileğimle”…
“yahu pek değişmemişim noluyo hala lise tribindemiyim laaaaaaaannnnnn” derken birden şunu farkettim, bazı özelliklerimiz değişmeyebiliyor… 18 yaşımla 26 yaşım arasında benzerlik gösteren özelliklerim olması değişmediğim anlamına gelmioyor yani…
hahahah bi de şöyle yazılar vardı “bak beni unutursan döverim seni haaa!!!” filan gibi ama bu yazılarla ilgili yorum yapmicam…
Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

