Garip gurup bissürü insan var yahu!!!

Şu bayram, tatil bıdı hede höde zamanları bi garip oluyo. Üniversiteyi kazanmamdan mütevellit ailemden ayrı yaşadığım için pek çok bu tarz özel zamanda da otogar, dolmuş durağı, tren garı, havaalanı, mola yeri vs gibi yerlerle tebelleş olmaya da başladım. O zaman bu zamandır (-ki bu yaklaşık 9 yıla tekabül ediyor) her bu tarz yerde olduğumda değişik gözlemler yapıyorum. Şimdi bahsedeceğim mevzu bu insanların değişikliği veya değişik oldukları şey değil de aslında bu değişiklik durumunun kendisi!!!

Bi bakıyorum ööle rahat giyinen, sürekli telefonda konuşan biri, bi bakıyorum histerik gibi etrafına sürekli bakınan, stres olmuş, arkadaşıyla yan yana belli belirsiz sırıtan, yere bişey düşüren. Çocuğunun elini sıkıca tutan, kaçınca bağıran, bişey arıyormuşcasına ortalığı süzen, onla bunla tebelleş olmadan yoluna devam eden vesair vesair…

Bi düşündüm bi baktım yaklaşık etrafımda sürekli dolanan, otobüse binip giden, yani mekanda devirdayım eden minimum dakikada 100 insan var… yaaaahhhhhuuuuuuu ÇOOOK değil mi be???

Birsürü insan birsürü farklı yaşam, anılar, olaylar, gariplikler, sadelikler, aşırılıklar, düzlükler, orjinallikler, acayiplikler, keyiflilikler hey heeeyyy daha aklıma gelmio birsürü birsürü yaşanmışlık… (yaşanmışlık hep garip bi kelime olarak gelmiştir bana)…

Neyse bu kadar ortada ağır bir ortam varken, bir bilgi, bir birikim, bir olaylar zinciri vesair; biz hala insanların birbirini anlamasından söz ederken bizi biz yapan şeylerin kocaman bir hayat kocaman bir dünya olduğunu unutuyoruz… anladığımızı sanıyoruz…

Neyse birazdan bu hayatlardan birine bir müdahale edeceğim du bakalım olacak mı…

Fiyuuuuuuuuuuuuuuuuu… gittim…

Leave a Reply

