Erken kalkma hastalığı…

Beni tanıyanlar bilirler, ben uyanamayan bi insanım, uyanamıosan nası yaşıosun lan? diyebilirsiniz… uyanamayan derken aslında çoook zor uyanan. Vakti zamanında ev arkadaşım taaaaa içerki odadan (taaaaa burda odaların gerçekten uzak olduğuna işaret etmektedir… hıh…) benim alarmımı duyup uyanıp gelip beni uyandırıodu…
Neyse… şimdi ise yaklaşık 3 haftadır her gece en geç 2’de uyuyup sabah 7 ila 8 arasında alarm olmadan uyanıyorum :S
Noluyo lan bana?!?! sevdim ben bu hastalığı ama garip yahu!!! örneğin bugün cumartesi ve ben sabah 8de kalktım…
Neyse fazla kurcalamamak lazım iidir güzeldir…

5 thoughts on “Erken kalkma hastalığı…

Add yours

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

